Хятадын цахим худалдааны аварга Temu болон Shein Америк дахь зар сурталчилгааны зардлаа танаж, энэ сарын сүүлээр үнээ нэмэхээ мэдэгдэв.
🌚 Татваргүй бараа = Хямдхан хог
Улмаар Shein болон Temu хэлэлцсэн мэт тарифаас үүдэн 4 сарын 25-наас үнийн зохицуулалт хийж бараа бүтээгдэхүүний үнэ өснө гэдгийг мэдэгдлээ. Цар тахлаас хойш цахим худалдаа тэр дундаа Хятадын цахим худалдааны платформууд барууны орнуудад эрчтэй алдаршиж зах зээлд хөөрхөн орон зайтай болсон. Үүнд Америкийн татваргүй барааны бодлого нөлөөлж байв. Тодруулбал, сүүлийн 11 жилд Хятадаас тус улс руу урссан татваргүй бараа, бүтээгдэхүүн 10 дахин өсөж 1.4 тэрбум боодолд хүрчээ.
Татвар нэмэгдэж, үнэ өсөх сургаар сүүлийн 2 жил Америкийн AppStore-н ТОП-5 апп-д багтаж ирсэн Temu одоо 75-рт, Shein 58-рт бичигдэх болов. Угаас тэд хямд үнээрээ л гарч ирсэн байхад энэ давуу талаа алдчихаар хэн тэднийг сонирхоно гэж?
🛑 Эрсдэл
Тарифын улмаас Temu Meta (META), X, YouTube дээрх зар сурталчилгааны зардлаа 1 сарын дотор 31%, Shein сүүлийн 14 хоногт 19% тус тус бууруулаад байна. Тэднээс гадна бусад компаниуд ч ойрын хугацаанд зар сурталчилгаа хийх бус хэрхэн үнээ эвтэйхэн тохируулж тэсэж үлдэх вэ гэдэгт л анхаарах төлөвтэй.
Эцэст нь… Сүүлийн 1 сар өглөө болгоныг өөр тарифтай угтаж байна даа. Тарифын эсрэг компаниудын хэрэгжүүлж буй ажлууд яг л цар тахлын үеийг санагдуулам. Дэлхийн эдийн засаг, хөрөнгийн зах зээл хэт савласан хэвээр байвал Shein шиг энэ жил IPO хийнэ гэсэн компаниуд ахин 1 жил өнжих шинжтэй.
Сэтгэгдэл
Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд lemonpress.mn хариуцлага хүлээхгүй.