• Имэйл товхимолд бүртгүүлэх
Уншаад үзье
  • Товхимол
    • Lemon Press
    • Inside Mongolia
    • Тусгай дугаар
  • Нийтлэлүүд
    • Эдийн засаг
    • Санхүү
    • Бизнес
    • Технологи
    • Хэвлэлийн мэдээ
    • Зах зээл
    • Сурталчилгаа
    • Ярилцлага
    • Mining Week x MinePro
  • Цувралууд
    • Opinions
    • Lead With
    • Lemonade
    • LP Transcript
    • Travel With
    • Mining 101
    • Finspiration
    • How I Invest
    • Web3 Nest
    • Blockchain
    • Lemon Pedia
    • Stories
    • Talks
  • Подкаст
    • Lunch Hour
  • Бидний тухай
    • Бидний тухай
    • Хамтран ажиллах
    • Редакцын бодлого
    • Бидэнтэй холбогдох
    • Байгууллагын мэдээ
  • Имэйл товхимолд бүртгүүлэх
Уншаад үзье

Бид санхүү, хөрөнгө оруулалтын мэдээ мэдээллийг ажлын өдрүүдэд 7:00 цагт таны имэйл хаягт хүргэх болно.

Утас: 7755 2400
Имэйл: [email protected]

Товхимол
  • Lemon Press
  • Inside Mongolia
Бидний тухай
  • Бидний тухай
  • Хамтран ажиллах
  • Редакцын бодлого
© Lemon Press Digital, Inc. All Rights Reserved.
Powered by
Хуучирсан мэдээ/ 3 сарын 25, 2025
Зах зээл

Альфа үеийнхэн тоглоомын талбайд гарахад бэлэн

yld
М.Хулан
3 сарын 25, 2025
3 сарын 25, 2025

Альфа үеийнхнийг балчир гэж басахааргүй болсон байна шүү, цаана чинь. Эдгээр балчир үеийнхний дунд ямар брэнд хамгийн алдартай байдаг гэж бодно? 

  • 🤔 Нээрээ юу билээ? Өдгөө альфа үеийнхний хамгийн ахмад нь 15 настай, хамгийн балчир нь 1 настай буюу эхнээсээ өөрийн гэсэн ертөнцтэй өсвөр настнууд болоод эхэлжээ. Харин тавхан жилийн дараа тэд дэлхийн нийт ажиллах хүчний 11%-ийг бүрдүүлж эхэлнэ. 

🫧 Тэдний онцлог

Америкийн хүн амын 13.5% буюу 46 сая нь альфа үеийнхэн. Харин Монголын нийт хүн амын 24%-ийг бүрдүүлдэг. Өөрөөр бол балчир хэмээн басаж болохооргүй асар их хэрэглэгчид. Бусад үеийнхнээс ялгаатай нь альфа үеийнхэн мэдээ орсон цагаасаа л техник, технологиор хүрээлүүлж өссөн. Тэр тусмаа цар тахлаас хойш 12-15 насны хүүхдүүдийн цахим худалдан авалт 39% өссөн гэж байгаа. 

  • 😳 Хамгийн сонирхолтой нь цар тахлаас хойш тус үеийнхний цахим орчинд өнгөрөөх цаг багассан буюу хичээлээ тараад найзуудтайгаа уулздаг хүүхдүүдийн тоо нэмэгдэж, оронд нь видео тоглоом тоглодог хүүхдүүдийн тоо буурсан л гэнэ. Эргээд голын чулуугаар тоглох нь тэдний  хувьд шинэ туршлага болох гээд байна уу даа. 🤣

⚡ Тэдний хандлага

Түүнчлэн TikTok, Facebook, Instagram гэхчлэн сошиал платформуудыг энтертайнмент зорилгоор ашиглахаас илүүтэй худалдан авалтын хөтөч болгон ашиглах нь нэмэгдэж байгаа аж. 

  • 🏅 Спортын брэндүүдийг онцлон харахад, 2023 оноос тус үеийнхний дундах  Under Armour (UA)-н нэр хүнд 22%, Nike (NKE) болон New Balance-нх 18%, Adidas (ADS.DE)-нх 14% гэхчлэн өсжээ. 

Эцэст нь… 2010 оноос хойш төрсөн хүүхэд болон дүүтэй бол ямар хувцас өмсөх дуртай, онцлох брэнд байна уу, ямар тоглоом, амттанд дуртай гээд өөрсдийн үеийнхэнтэй харьцуулж болох асуултуудыг асуугаад үзээрэй. Нөгөө талд бизнесийнхэн маань ирээдүйн борлуулалтаа бодож тус үеийнхэн рүү дөхөж байхгүй бол горьгүй нь шүү.

NEWSLETTER

Хөрөнгө оруулалт, бизнесийн тоймыг 5 минутад

Таны шийдвэр гаргалтад зайлшгүй хэрэгтэй мэдээллийг агуулсан имэйл товхимлыг ажлын өдөр бүр, өглөө 07:00 цагт үнэгүй илгээнэ.
Сэтгэгдэл

Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд lemonpress.mn хариуцлага хүлээхгүй.