• Имэйл товхимолд бүртгүүлэх
Уншаад үзье
  • Товхимол
    • Lemon Press
    • Inside Mongolia
    • Тусгай дугаар
  • Нийтлэлүүд
    • Эдийн засаг
    • Санхүү
    • Бизнес
    • Технологи
    • Хэвлэлийн мэдээ
    • Зах зээл
    • Сурталчилгаа
    • Ярилцлага
    • Mining Week x MinePro
  • Цувралууд
    • Opinions
    • Lead With
    • Lemonade
    • LP Transcript
    • Travel With
    • Mining 101
    • Finspiration
    • How I Invest
    • Web3 Nest
    • Blockchain
    • Lemon Pedia
    • Stories
    • Talks
  • Подкаст
    • Lunch Hour
  • Бидний тухай
    • Бидний тухай
    • Хамтран ажиллах
    • Редакцын бодлого
    • Бидэнтэй холбогдох
    • Байгууллагын мэдээ
  • Имэйл товхимолд бүртгүүлэх
Уншаад үзье

Бид санхүү, хөрөнгө оруулалтын мэдээ мэдээллийг ажлын өдрүүдэд 7:00 цагт таны имэйл хаягт хүргэх болно.

Утас: 7755 2400
Имэйл: [email protected]

Товхимол
  • Lemon Press
  • Inside Mongolia
Бидний тухай
  • Бидний тухай
  • Хамтран ажиллах
  • Редакцын бодлого
© Lemon Press Digital, Inc. All Rights Reserved.
Powered by
Хуучирсан мэдээ/ 6 сарын 21, 2023
Хэвлэлийн мэдээ

Дэлхий дахиныг хамарсан Хайнекен брэндийн 150 жилийн ойн баяр Монголд

lemonpress
Lemon Press
6 сарын 21, 2023
6 сарын 21, 2023

Хайнекен брэнд 150 нас хүрлээ. Тус ойн баярын хүрээнд урьд хожид хийгдэж байгаагүй өвөрмөц кампанит ажил дэлхий даяар төдийгүй Монгол улсад ч мөн өрнөж байна.

“H150” кампанит ажлын хүрээнд “Хайнекен” брэнд өөрсдийн бүтээгдэхүүний Limited Edition-ыг ‘Айнекен’, ‘Хеннекенен’ болон ‘Айнечен’ гэх мэтчилэн өөрчилж шинэлэг телевизийн зар сурталчилгаа болон цахим сүлжээн дэх сонирхол татахуйц өнгө төрхтэй контентуудыг түгээж байгаа. Энэ нь Хайнекен хэрэглэгчдээ сайхан цаг өнгөрөөж л байвал хаана, хэрхэн шар айргийг хэрэглэх, брэндийн нэршлийг хэрхэн дуудах эсэх нь хамаагүй гэж үзэж буйн илрэл билээ.

Уг кампанит ажил нь Хайнекен брэндийн үндэслэгч Фредди Хайнекений "Би шар айраг зардаггүй, би Gezelligheid-ийг л зардаг" гэсэн үгнээс үүсэлтэй билээ. “Gezelligheid” гэх Голланд үг нь хөгжилтэй хийгээд сайхан мөч гэсэн утгыг агуулдаг.

1864 онд Амстердам дахь худалдаачин гэр бүлийн хүү Жерард Адриан Хайнекен “Де Хуйберг” шар айргийн үйлдвэрийг худалдаж авсан нь эцэстээ Heineken брэндийг бий болгох анхны алхам болсон юм. 1873 он гэхэд Жерард дахин нэг үйлдвэрийг Амстердам хотын төв хэсэгт худалдан авч өөрийн гэр бүлийн нэр болох “Хайнекен”-аар нэрлэсэн ажээ.

Брэндийн 150 жилийн ойг тохиолдуулан дэлхийн сая сая хэрэглэгчдэдээ тухайн сайхан мөчүүдийг бий болгоход чухам юу хэрэгтэй гэдгийг ойлгохын тулд шинжээчид болон эрдэмтэн судлаачидтай хамтарсны эцэст хэрэглэгчдэд “Good times” буюу сайхан мөчийг өгөх нь чухал гэсэн дүгнэлтэд хүрсэн билээ. Мөн нээлттэй сэтгэлгээтэй байх нь сайхан цаг мөч бүтээхийн гол түлхүүр юм.

“Сайхан цаг мөч бол зүгээр нэг зүйл биш, энэ нь хүний хүслийн дээд хязгаар болох хэрэгцээг хангаж чадахуйц субьектив мэдрэмж юм” хэмээн тайлбарлажээ. Бидний амьдралд сайхан цаг мөчийг хэмжих хэмжүүр болон түүнийг орлох зүйл гэж үгүй юм.

Зөв хэлж, дуудах нь сайхан цаг мөчийг бүтээхгүй, харин дэлхийд даяарчлагдсан шар айргийн брэнд хэрхэн сайхан цаг мөчийг бүтээхээ мэддэг хэмээн Хайнекен хэлсэн байдаг.

Нэгэн гэнэтийн бэлэг дуулгахад Хайнекен брэндийн 150-н жилийн ойн баяртай уялдуулан АПУ ХК нь олон олон сюрприз бэлдсэн төдийгүй үүний нэг нь 150 тоог бэлгэшээж 15,000 төгрөгөөр 4 ширхэг Хайнекен авах боломжийг олгож байна.

NEWSLETTER

Хөрөнгө оруулалт, бизнесийн тоймыг 5 минутад

Таны шийдвэр гаргалтад зайлшгүй хэрэгтэй мэдээллийг агуулсан имэйл товхимлыг ажлын өдөр бүр, өглөө 07:00 цагт үнэгүй илгээнэ.
Сэтгэгдэл

Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд lemonpress.mn хариуцлага хүлээхгүй.